GemeenteBelangen start de verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 met de bekendmaking van het nieuwe lijsttrekkersduo Wessel van Boven en Henk van Komen.
De algemene ledenvergadering van GemeenteBelangen heeft er voor gekozen om een frisse start te maken met een combinatie tussen jong en dynamisch naast ervaren en energiek, niet alleen in het lijsttrekkerschap maar ook op de kieslijst.

Wessel van Boven is een lokaal bekende persoon, onder andere vanwege zijn jarenlange betrokkenheid bij de organisatie van Jeugdpret, waarvan hij sinds 2016 de voorzitter is. Ook was Wessel ruim 15 jaar als vrijwilliger en medewerker betrokken bij Maasduinen, met De Vossenberg als voornaamste locatie. Wessel is nu manager bij Albert Heijn Kaatsheuvel. Sinds 2018 is hij gemeenteraadslid voor GemeenteBelangen.

Henk van Komen is interim-manager in het MBO en sinds 2014 voorzitter van de Klussen- en Diensten Centrale (KDC) en secretaris van de Stichting Ondernemend Loon op Zand. Henk was al eerder wethouder en gemeenteraadslid in de periode 2012 tot 2018.

Natuurlijk staan er nog vertrouwde namen op de lijst zoals Bertus Kemmeren, Caroline Samuels-Soeterboek, Wim Veldkamp en Frans Stobbelaar. Op de kieslijst van GemeenteBelangen staan ook een aantal nieuwe (politiek) betrokken inwoners vanuit de drie kernen van onze gemeente.

Wendy Broeders uit Loon op Zand, Maaike van den Bersselaar uit De Moer en Johan van Drongelen, Gerdy Zijlmans en Gilian Seijbel uit Kaatsheuvel completeren de eerste elf van de kieslijst van GemeenteBelangen.

Met Wessel van Boven en Henk van Komen als duo lijsttrekkers en een lijst met betrokken kandidaten die een brede vertegenwoordiging vormen van onze lokale samenleving, gaat GemeenteBelangen weer een mooi resultaat behalen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen, onder het motto “Betrokken en Dichtbij”. Houd voor de totale kieslijst de website in de gaten.

Wessel van Boven en Henk van Komen duo lijsttrekkers van GemeenteBelangen