Wim van de Donk ontvangt jubileumboek GB

Oud-commissaris van de Koning Wim van de Donk kreeg een van de eerste exemplaren van het jubileumboek van GemeenteBelangen aangeboden. Bijzonder is dat hij ook een hoofdstuk in dit boek heeft geschreven. Tijdens de voorbereidingen bij het maken van dit jubileumboek vond de redactie een verhaal van een oud-commissaris van de Koningin van rond 1900. Baron van Voorst tot Voorst bezocht regelmatig onze gemeente en hield daar nauwkeurig een verslag van bij. In dit verslag heeft hij zijn bezoeken en ervaringen weergegeven die een inkijk geven van die tijd; iedere inwoner van Loon op Zand zal verrast zijn van wat er zich in die tijd allemaal afspeelde.

Deze uitgave is een groot succes omdat veel inwoners van de gemeente Loon op Zand het gratis jubileumboek reeds heeft aangevraagd en ontvangen.

Er is nog een kleine voorraad dus als u ook nog een boek wilt hebben stuur dan een mail naar: [email protected]