Mijn naam is Wendy Broeders, moeder van 2 kinderen en wij zijn sinds 2001 woonachtig in het buitengebied van Loon op Zand. Ik ben geboren in Waalwijk, maar eigenlijk van kinds af aan meer opgegroeid in Loon op Zand.

De reden om me aan te sluiten bij GemeenteBelangen is dat ik zelf ervaren heb wat een politieke partij kan doen in het verbeteren van de leefbaarheid van de inwoners van de gemeente. GemeenteBelangen is een betrokken partij met daadkrachtige mensen die onze gemeenschap willen verbeteren, met een focus op diverse belangrijke onderwerpen die leven in onze gemeente.

Mijn ambitie bestaat uit de leefbaarheid voor alle leeftijden te verbeteren in ons dorp met focus op de jeugd. Onze gemeente klaar maken voor de toekomst, zodat het wel en wee van een ieder gerespecteerd wordt met behoud en verbetering van de natuur. Luisteren naar de inwoners en de ideeën, hulpvragen omzetten in oplossingen en resultaten.

Lees verder op mijn eigen pagina.