VVD, Pro3, CDA en Voor Loon willen de komende vier jaren gaan besturen zonder GemeenteBelangen, de absoluut gekozen winnaar met 2988 stemmen en 7 zetels. De coalitie voelt geen noodzaak om naar de kiezer te luisteren, de verkiezingsuitslag is dan ook volledig genegeerd. De kiezer voelt zich bedrogen en wij ook! Wij laten uw stem zeker niet verloren gaan en gaan ook de aankomende 4 jaar enorm hard ons best doen voor de inwoners, bedrijven, verenigingen en vrijwilligers van alle drie de kernen en gaan onze belofte nakomen.
Ook nu zijn wij betrokken en dichtbij!

Op 14 april 2022 heeft in het Brabants Dagblad een artikel gestaan met bovenstaande titel, nadat bekend was geworden dat VVD, Pro3, CDA en Voor Loon gezamenlijk een coalitie willen gaan vormen zonder de grootste partij, GemeenteBelangen. Foto © Pix4Profs / Johan Wouters.
In dit artikel leest u de eerste reactie van GemeenteBelangen terug, verwoord door Wessel van Boven.
Het artikel leest u hier.

Daarnaast is er ook een interview geweest met Wessel, door Langstraat Languit.
Het interview kunt u hier terugluisteren.