Bezoek aan voetbalvereniging DESK

Zaterdagochtend 5 november mochten we met een groot deel vanuit onze fractie, samen met andere gemeenteraadsleden, de bedrijvigheid meemaken op sportpark Eijkendijk, waar VV Desk ons had uitgenodigd om uitleg te geven over hun vereniging.

Na een korte introductie met lekker kopje koffie of thee en een gebakje namen we onder leiding van jeugdvoorzitter Esther van der Woerd en hoofd jeugdopleiding Nigel Branderhorst een kijkje bij de velden, waar de jeugd actief bezig was.
Daarna nam voorzitter Ed van Ham ons mee in de uitdagingen die een grote club als VV Desk voor zich heeft liggen, maar bracht hij ons ook op de hoogte van alles wat al is gerealiseerd in de laatste jaren.
Vervolgens weer naar buiten voor een rondje accommodatie én het officiele moment waarbij Wethouder Suzan Mandemakers het vernieuwde kunstgrasveld officieel heeft geopend.

Hoogtepunt was toch wel het archief, waar Christ van Wezel en Hennie Balvers veel tijd en energie in hebben gestoken en waarmee de geschiedenis van een club die richting het 100 jarig bestaan gaat nóg mooier naar voren komt.
We hebben goed naar jullie geluisterd en zullen, waar dat mogelijk is, deze opmerkingen meenemen in besluiten waar onze mening over wordt gevraagd.

Bedankt voor deze uitnodiging namens GemeenteBelangen!

Wilt u ook zien wat ze doen? Kijk dan op de website van DESK!

Werkbezoek vv Desk