Carnaval in Turfstekerslaand 2023: GemeenteBelangen helpt!

Op zondag 19 februari is de optocht na drie jaar eindelijk weer doorgegaan.
Al sinds 2010 zijn we vrijwilliger voor de SOT (Stichting Optocht Turfstekerslaand) voor de publieksprijs: vooraan in de optocht delen we de stembriefjes uit en achteraan worden ze weer opgehaald. Zodra we bij het Klavier komen kan de eerste bulk al geteld worden en als alles klaar is geven we door wie de eerste prijs hebben behaald bij de volwassenen en de jeugd.

Gelukkig was het mooi weer en hebben we weer kunnen genieten van de optocht en de contacten met het publiek. Met onze nieuwe GemeenteBelangen sjaals en met de goed versierde duo fiets met onze vlag erop vielen we goed op! Dit jaar waren “Mama..? Waor is méén bier?” en “De Berkskus” de winnaars. Het was weer hard werken samen, dank aan al onze vrijwilligers!