Uitslag Provinciale Verkiezingen van 15 maart 2023

GemeenteBelangen heeft voor de Provinciale Verkiezingen aandacht besteed aan de partij Lokaal Brabant. Voor deze partij stonden vanuit GemeenteBelangen Henk van Komen en Wim Veldkamp op de verkiezingslijst.

Er is flink gestemd op Lokaal Brabant in de Gemeente Loon op Zand, Henk van Komen kreeg 100 stemmen en Wim Veldkamp 247 stemmen. Waarschijnlijk ook vanwege de aanbeveling vanuit GemeenteBelangen.

Lokaal Brabant heeft zeer goed gescoord bij deze verkiezingen en zijn van een zetel naar twee zetels gegaan. Landelijk heeft Lokaal Brabant aansluiting bij de Onafhankelijke Politiek Nederland, die ook vertegenwoordigt is in de Eerste Kamer.

Henk en Wim willen de GemeenteBelangers die op hen gestemd hebben hartelijk bedanken voor de stemmen.

Kiezers bedankt