Wisseling van de wacht

Beste leden van GemeenteBelangen, beste inwoners van de gemeente Loon op Zand,
Wegens een mooie en uitdagende carrière kans op haar werk, met het verzoek van de werkgever om daarbij fulltime te gaan werken, heeft Maaike van den Bersselaar helaas moeten besluiten om te stoppen met haar werk als raadslid voor
GemeenteBelangen. Het is qua tijd en inzet niet meer te combineren
met de zorg voor haar gezin.

Maaike is in april 2021 fractieondersteuner geworden voor GemeenteBelangen. Na de verkiezingen in 2022 is zij raadslid geworden en heeft als portefeuille ruimtelijke ordening gehad, met uiteraard ook de focus op de dorpskern De Moer.
Natuurlijk blijft Maaike actief Betrokken en Dichtbij!
Voor de inwoners van De Moer blijft zij de rol van ambassadeur
vervullen. Inwoners kunnen nog steeds met hun politieke vragen bij haar terecht; de lijntjes naar de fractie zijn en blijven kort! Zij blijft actief binnen de communicatie- werkgroep van GemeenteBelangen en daarnaast blijft zij bestuurslid van Stichting Vrienden van De Moer. U kunt Maaike bereiken op haar email adres: [email protected]
De fractie en het bestuur van GemeenteBelangen bedanken Maaike voor de prettige samenwerking in de raad en wensen haar veel succes.

We zijn verheugd om te kunnen melden dat degene die na Maaike op de kieslijst van GemeenteBelangen staat, Gilian Seijbel, de rol van raadslid heeft aangenomen. Gilian is sinds 2021 fractieondersteuner van onze partij. Hij woont in Kaatsheuvel.
Voorlopig richt Gilian zich op het gebied Ruimtelijke Orderning, Omgevingswet en Milieu. Hij gaat zich inzetten voor de belangen van onze hele gemeenschap. Met zijn bijdrage gaat Gilian samen met onze fractie een impuls geven aan de leefbaarheid, financiele zelfstandigheid en ontwikkeling van onze gemeente.
U kunt Gilian bereiken op email adres: [email protected]

A1D78F43-F12B-4165-AA42-9EA3EFF23525