Wessel van Boven duo lijsttrekker GemeenteBelangen
© Foto Bardie

Wessel van Boven

#1 DUO LIJSTTREKKER, LIJST 1

Leuk dat u geïnteresseerd bent in GemeenteBelangen Loon op Zand!

Als duo-lijsttrekker nodig ik u van harte uit kennis te maken met onze mooie kieslijst en onze aanbevelers die u vindt op onze website en in onze brochure. Ook vertellen wij u graag iets over ons verkiezingsprogramma en delen we onze successen van de afgelopen periode.

Graag stel ik ook mijzelf aan u voor: mijn naam is Wessel van Boven, ik ben 29 jaar en woon samen met mijn vrouw Sharon, onze dochter Juul en zoon Morris in de wijk De Hil in Kaatsheuvel.

Misschien kent u mij van Stichting Jeugdpret waar ik sinds 2011 bij betrokken ben, en sinds 2016 voorzitter van ben. Sinds dit jaar hebben wij als bestuur van Jeugdpret de organisatie van de Kaatsheuvelse Avonddriedaagse overgenomen. Met de nog steeds betrokken vrijwilligers hopen wij de organisatie gestructureerd voort te zetten, zodat er weer een mooie toekomst ligt voor deze stichting.

Ook is de kans zeker aanwezig dat u mij kent van mijn jarenlange betrokkenheid bij Stichting Maasduinen, waar ik op verschillende locaties in diverse functies werkzaam ben geweest, voornamelijk bij (Park) Vossenberg. Na 16 jaar werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Momenteel ben ik werkzaam als manager bij Albert Heijn / Gall & Gall Kaatsheuvel.

Daarnaast zet ik me ook graag in voor GemeenteBelangen in de gemeente Loon op Zand. ”Betrokken en Dichtbij” is onze slogan. Wij kijken graag met alle inwoners en verenigingen mee, of we doen zelfs mee! Wij horen graag jullie verhalen zodat wij mee kunnen denken, mee kunnen doen om zo de gemeente Loon op Zand kleur te geven. Zelf ben ik ook al van jongs af aan betrokken als vrijwilliger binnen de gemeente Loon op Zand en weet dus hoe belangrijk het is om vrijwilliger te zijn. Ook vanuit mijn rol al vrijwilligerscoördinator binnen de Vossenberg weet ik hoe belangrijk het is dat alle kaders (beleid) duidelijk zijn voor alle partijen.

Wij zijn trots op zoveel betrokkenheid van de vele vrijwilligers in zowel Kaatsheuvel, Loon op Zand als in De Moer!

Stem dus op GemeenteBelangen, Lijst 1 nummer 1!

Persoonlijk Contact

Mocht je me iets willen vragen of me willen bereiken, stuur me gerust een mail of een appje!

Telefoon: 06-12542908