Caroline Samuels-Soeterboek kieslijst GemeenteBelangen
© Foto Bardie

Caroline Samuels-Soeterboek

#5, LIJST 1

Mijn naam is Caroline Samuels-Soeterboek. Ik ben geboren en getogen in Kaatsheuvel en inmiddels woon ik, samen met mijn man Ton en onze twee kinderen, al heel wat jaartjes met veel plezier in de wijk de Draaiboom. In de afgelopen 12 jaren heb ik me voor GemeenteBelangen al kunnen inzetten voor leefbaarheid en veiligheid in onze mooie gemeente en voor de verenigingen, in alle drie de kernen.

Daarnaast ben ik samen met mijn man (en inmiddels ook al de kinderen) vrijwilliger voor diverse verenigingen zoals de harmonie, de dansschool, de sportverenigingen, scouting en bij Jeugdpret.

Wat wil ik voor u en jou bereiken? Van jongs af aan heb ik meegekregen dat je je op vele manieren in kunt zetten voor de medemens en de omgeving. Als jongste dochter van Wim Soeterboek (oud-wethouder voor GemeenteBelangen) heb ik dit van dichtbij mogen meemaken.

Na de komende verkiezingen wil ik me graag blijven inzetten voor:

• Een leefbare, groene en veilige omgeving voor onze inwoners.
  • Goede lokale voorzieningen.
  • Basisonderwijs in alle drie de kernen en middelbaar onderwijs in Kaatsheuvel.

Voor onze inwoners, de verenigingen, de vrijwilligers en onze ondernemers wil ik graag mijn best doen!
Dus stem lijst 1, nummer 5! Dank u wel.

Persoonlijk Contact

Voor vragen ben ik altijd bereikbaar per mail of stuur me een appje!

E-Mail: [email protected]

Telefoon: 06-23344755