Over GemeenteBelangen

En onze mensen

GemeenteBelangen stelt zichzelf voor

De kern van GemeenteBelangen

Zowel voor als achter de schermen zijn er veel contacten met leden, inwoners, bedrijven en verenigingen.

Iedereen kan en mag meedoen. Inbreng hebben mag iedereen en er wordt geluisterd; discussie staat bij ons aan de basis van besluitvorming.

Fietstocht
Gezellig samen zijn bij de fietstocht.
ALV september 2021
Algemene Ledenvergadering in 2021

GemeenteBelangen kent ook verschillende werkgroepen en commissies die zijn bemand met een grote diversiteit aan kennis en talenten, waarbij motivatie, daadkracht en respect voor elkaar het fundament vormen om onze doelen voor onze gemeente en inwoners te bereiken. GemeenteBelangen waardeert elke inzet, betrokkenheid, wijsheid en gezond boerenverstand.

Betrokken en Dichtbij!

Cover jubileumboek

In 1961 is door Jan Smulders de partij “Lijst Smulders” opgericht. Jan is vele jaren wethouder geweest namens deze partij. Sinds 1982 is de naam verandert naar GemeenteBelangen, waardoor onze partij nu al 60 jaar bestaat!

Om dit jubileum te vieren hebben we een mooi boek samengesteld over de historie van GemeenteBelangen. U vindt hier o.a. leuke interviews met prominente GemeenteBelangers, een overzicht van alle kieslijsten en onze wethouders, heel veel foto’s uit de oude doos tot en met 2021 en een verslag over onze gemeente Loon op Zand van oud-commissaris van de Koning Wim van de Donk.

U kunt dit boek gratis bestellen!
Mail naar [email protected]

Gratis jubileumboek GemeenteBelangen ontvangen!

Jubileumboek 60 jaar GemeenteBelangen