Maaike van den Bersselaar kieslijst GemeenteBelangen
© Foto Bardie

Maaike van den Bersselaar

#7, LIJST 1

Mijn naam is Maaike van den Bersselaar, ik ben 44 jaar oud en woon in De Moer samen met Johan en onze kinderen. Ik ben geboren en getogen in Waalwijk. Daarna heb ik een aantal jaren gewoond in Kaatsheuvel en inmiddels ben ik ruim 14 jaar woonachtig in het prachtige dorp De Moer. Ik heb een leuke baan als directie assistente bij een internationaal bedrijf in Breda en in mijn vrije tijd maak ik graag een wandeling met onze hond bij Huis ter Heide. Mijn twee jongste kinderen zitten nog op de basisschool, natuurlijk op OBS de Start, welke door fantastisch teamwork met verschillende partijen open kan blijven. Waar een klein dorp groot in kan zijn!

• Woningbouw is noodzakelijk en ook het zorgen voor elkaar in deze moeilijke tijd is belangrijk. Laat iedereen zijn of haar steentje bijdragen aan het welzijn van al onze inwoners.
  • Daarnaast zijn verenigingen het cement van onze samenleving en daarom mag geen enkele vereniging omvallen. Op onze en mijn steun kunnen ze rekenen.

Sinds april 2021 ben ik fractie-ondersteuner binnen de partij. In deze rol heb ik al een tijdje mee kunnen kijken naar wat het raadswerk en het ‘bedrijven van politiek’ inhoudt. Ik beschik over een gezonde dosis interesse, leergierigheid, enthousiasme en goede sociale vaardigheden. Stem op mij, nummer 7 van lijst GemeenteBelangen als u voor vernieuwing gaat.

Persoonlijk Contact

Heeft u vragen, neem dan contact met mij op!

Telefoon: 06-50992605